Adresa
Divka Budaka 1d, Zagreb

Radno vrijeme
Pon-pet: 8:00-15:00
Vikend: zatvoreno

Dojmovi učenika o posljednjoj virtualnoj Reflective razmjeni

U petak, 11. lipnja, učenici 2.T2 krenuli su se razbuđivati uz prezentaciju svojih razrednih kolega o posljednjoj virtualnoj aktivnosti u sklopu Erasmus+ projekta „Reflective Teaching and Learning in a modern European digital classroom“. Prvi sat, koji je ujedno bio sat razrednika, dva su sudionika aktivnosti ispričala dojmove o svom Erasmus+ tjednu.

Kada god nam to prilike dozvoljavaju, kada završimo s nekom projektnom aktivnošću, naše učenike zamolimo da svoja iskustva podijele sa svojim vršnjacima. To obično učine jedan ili dva sudionika aktivnosti kroz kratku, desetominutnu prezentaciju tijekom koje ispričaju kakav je bio plan i program tjedna u kojem se aktivnost održavala te kakvi su bili njihovi dojmovi.

(Tekst o razmjeni već je za web napisao učenik B.G. u kojem možete pročitati sve detalje aktivnosti >> KLIKNITE OVDJE)

Tako je ovaj put napravio i dvojac iz 2.T2 razreda. Uz još dvoje kolega iz istog razreda, sudjelovali su u posljednjoj virtualnoj aktivnosti Erasmus+ projekta „Reflective Teaching and Learning“ koja se održala od 24. do 28. svibnja. U pitanju je bila alternativa klasičnoj razmjeni učenika koja se trebala održati još prošle godine, u svibnju 2020., u rumunjskom gradu Piatra Neamt, no uslijed epidemije, morala je biti odgođena i odrađena u malo drukčijem obliku.

Taj drukčiji oblik je podrazumijevao da je Futurina četvorka bila oslobođena nastave, no svaki dan je dolazila u školu kako bi grupno, putem Microsoft Teamsa, sudjelovala u online aktivnostima koje je organizirala partnerska škola Colegiul Național de Informatică. Naši učenici su pri tom – što u miješanim internacionalnim grupama preko video poziva, što međusobno, timski, u vlastitoj učionici – slušali izlaganja i rješavali razne zadatke.

Naravno da su se momcima najviše svidjele aktivnosti u kojima su mogli upoznati učenike iz drugih zemalja ili raditi u timu sa svojim razrednim kolegama, no možda im je najzanimljiviji dio bila izrada „pinwheela“ koji su osmislili talijanski koordinatori projekta i poslali na slaganje i korištenje ostalim partnerima.

Dojmovi koje su prepričali svom razredu tog petka ujutro na satu razrednika bili su uglavnom pozitivni, što nas posebno raduje jer, već kada nisu mogli uživati u putovanju, ipak su uspjeli uživati u našem sad već „projektnom kabinetu“ gdje se redovno smještamo kod virtualnih aktivnosti. I možda nisu uspjeli razbuditi svoje kolege najranije ujutro – s čim se definitivno slaže na fotografijama uhvaćena prva klupa – nadamo se da su ih barem motivirali da nam se priključe u Erasmus+ aktivnostima za koje se nadamo da ćemo ih imati puno, puno više već iduće školske godine.