Adresa
Divka Budaka 1d, Zagreb
Radno vrijeme
Pon-pet: 8:00-15:00
Vikend: zatvoreno
Posljednji Erasmus+ projekt koji nam je preostao za zaključiti ove školske godine je Reflective Teaching/Learning in a modern European digital classroom. Posljednja aktivnost tog projekta trebala je biti razmjena učenika koja bi se održala prošle godine u svibnju. No, radi epidemije i nemogućnosti putovanja, projekt je produljen, a razmjena se održala u obliku virtualne aktivnosti od 24. do 28. svibnja ove godine. Glavni kanal komunikacije bio je Microsoft Teams, a u naši su učenici – za razliku od onih u nekim drugim partnerskim školama – barem imali tu sreću da su se međusobno mogli družiti u učionici. Kako je sve to izgledalo, pročitajte u izvješću jednog od Futurinih sudionika, učenika B.G. iz 2.T2 razreda.
U razdoblju od 24. – 28.05.2021. sudjelovali smo na Erasmus+ razmjeni, koja je ove godine bila održana u Rumunjskoj. Zbog pandemije koronavirusa i nemogućnosti putovanja, umjesto uživo, družili smo se online.
Program razmjene započeo je predstavljanjem učenika i nastavnika te prezentacijom National College of Computer Science (Rumunjska) – škole “domaćina”. Nakon prezentacije učenici su bili podijeljeni u međunarodne grupe, gdje su s nasumično odabranim partnerima radili zadatak – diskusiju na temu „Na što bi potrošili 25 milijuna eura“. Nakon diskusije u grupama, učenici su prezentirali rezultate diskusije.
Na satovima povijesti na kojima smo testirali za projekt predviđene metode učenici Future su se bavili debatom na temu rata Palestine i Izraela. Nakon debate, učenici su ispunili upitnik kojim su prikupljena njihova mišljenja o zadanoj temi. Rezultate upitnika učenici – kako naše, tako i ostalih škola – su koristili za prezentaciju rezultata ankete. Nakon prezentacije rezultata i praćenja rezultata iz drugih škola koje su prisustvovale ovom projektu, učenici su pogledali video prezentaciju grada Piatra Neamt.
Trećega dana online razmjene učenici su se bavili debatom na temu komunizma. Sudionici iz Rumunjske prezentirali su nam temu komunizma u svojoj zemlji. Nakon prezentacije teme, učenici su morali ispuniti „memory“ igru s pojmovima koje su zapamtili vezano uz komunizam u Rumunjskoj.
Četvrtog dana učenicima je bio dodijeljen zadatak izrade PowerPoint prezentacije na temu povijesti njihove zemlje. Učenici su izradili prezentaciju korištenjem materijala objavljenih na internetu. Po izradi prezentacije, sudionici su započeli s održavanjem izlaganja o povijesti svoje države. Kada su svi sudionici završili s prezentacijama, pogledali smo video prezentaciju muzeja Cucuteni.
Zadnjega dana razmjene učenici su izradili vjetrenjače. Krila vjetrenjača bila su od tvrđeg papira, a vjetrenjača je bila pogonjena Arduino elektronikom. Nakon što su učenici izradili vjetrenjače i testirali njihov pravilan rad, prezentirali smo rad vjetrenjača drugim sudionicima u ovom projektu. Drugi sudionici u projektu također su imali zadatak kreirati vjetrenjače, što su nam na kraju prezentirali. Poslije prezentacije rada vjetrenjača, voditelji projekta prozvali su prisutne sudionike, nakon čega smo se pozdravili i podijelili potvrde o sudjelovanju u Erasmus+ razmjeni.
B. G., 2.T2