Projekt “SNIDeR”

PROJEKT "SNIDeR: Special Needs, use ICT, Drop papers"

Manje knjiga, manja izolacija - više digitala, veća inkluzija

SNIDeR

Erasmus+ projekti sjajna su prilika za učenje, zato se naša škola na početku školske godine 2017./2018. uključila u još jedan projekt - „Special Needs, use ICT, Drop papers“, ili skraćeno SNIDeR. SNIDeR je usmjeren na uspješnije uključenje učenika s poteškoćama u redovnu nastavu te na olakšavanje školskih torba zamjenom knjiga s digitalnim materijalima i posebnim oblikom e-učionice.

Planirano trajanje projekta je 36 mjeseci, a tijekom tog razdoblja, surađivat ćemo s još četiri inozemne partnerske organizacije: Agrupamento de Escolas de São João da Talha (Portugal), 119 Secondary School “Academician Mihail Arnaudov” (Bugarska), Zespol Szkol Ogolnoksztalcacych Integracyjnych nr 1 (Poljska) i Liceul Tehnologic "Sfântul Pantelimon" (Rumunjska). Sve aktivnosti će biti financirane od strane Erasmus+ fonda.

Projekt je izgrađen na socijalnim i ekološkim principima kroz stvaranje personal learning environmenta (PLE) izradom elektroničkog portfolija učenika što bi predstavljalo digitalni ekvivalent učionice u kojoj učenik sam kreira svoje okruženje za učenje uz nastavničko vodstvo. Cilj je, s jedne strane, osposobljavanje i usavršavanje nastavnika u pedagoškom i tehnološkom smislu. Pedagoške se metode okreću inovativnijem pristupu posebno osjetljivom prema djeci s poteškoćama razne prirode, a u svrhu povećane inkluzije istih u svakodnevnu nastavu. Također, nastavnici će usavršiti svoje informatičke vještine kako bi sami bili u stanju efektivno koristiti PLE i  e-portfolije. U tu je svrhu u sklopu projekta zamišljena jedna petodnevna razmjena stručnog osoblja institucija partnera.

S druge strane, težnja je razviti digitalne vještine učenika, primarno u svrhu korištenja elektroničkog sustava za učenje. Također, namjera je senzibilizirati učenike za prihvaćanje i suradnju s učenicima s poteškoćama te ih potaknuti na vršnjačku solidarnost. Isto tako, za učenike to znači manje knjiga, lakše torbe i uštedu papira što predstavlja benefite po njihovo zdravlje i okoliš. Interkulturalnu komponentu i priliku za razvoj komunikacijskih sposobnosti učenici će imati kroz četiri planirane razmjene učenika u trajanju od sedam dana.

Vijesti o projektu