Adresa
Divka Budaka 1d, Zagreb
Radno vrijeme
Pon-pet: 8:00-15:00
Vikend: zatvoreno
Po završetku analize snaga njihovih škola, učeničke grupe uključene u SWOT VET eTwinning projekt prešle su na definiranje slabosti njihovih organizacija – na slovo W akronima SWOT (eng. weakness). Trebali su detektirati probleme po pitanju školskih resursa, osoblja, opremljenosti, okruženja, odnosa s roditeljima, kurikuluma. Natuknice prezentirane na vizualima u nastavku prikazuju slabe interne faktore koje bi trebalo, iz perspektive učenika, popraviti i učiniti boljima za dugoročnu dobrobit škole.
Učenici su ovom prilikom za vizualizaciju mreže slabosti koristili iste alate za stvaranje digitalnih materijala kao i pri popisivanju snaga. Svaka škola je ostala pri svom prvotnom izboru što će do kraja projekta omogućiti učenicima da maksimalno usavrše njihovo korištenje. Također će cjelokupni proces učiniti znatno lakšim i bržim – barem u onom dijelu kada učenici s brainstormanja prijeđu na praktična rad i izradu mapa svojih zaključaka.
Neki su učenici uočene nedostatke grupirali unutar određenih tema (poput „Teachers“, „Physical“, „Parents“ ili „Students“), dok su drugi učenici sastavili jednostavne popise problematičnih faktora u funkcioniranju njihovih škola. Za razliku od već pobrojenih snaga njihovih škola, slabosti prepoznate od strane učenika poprilično variraju u svojoj razini i prirodi među svim uključenim školama.
Među njima nalaze se i iduće: nedostatak i opreme i programa koji su skladu s aktualnom, modernom tehnologijom i potrebama tržišta rada; nedostatak kantine ili visoka cijena školske prehrane; nedovoljno vremena za odmor između školskih satova; nedostatak iskustva među nastavnicima, osobito onim starijima koji se i dalje bore s korištenjem alata potrebnih za kvalitetno vođenje online nastave; lokacija škola koja je udaljena i loše prometno povezana i/ili smještena u lošoj četvrti i slično.
Lista bi se mogla poprilično nastaviti, a ako vas zanima koji faktori muče učenike partnerskih škola (pa i naše), pogledajte snimke zaslona koji prikazuju mreže-slabosti i zajedno s nama proanalizirajte što bismo mogli napraviti da našu djecu učinimo sretnijima u klupama koje život znače.