Adresa
Divka Budaka 1d, Zagreb

Radno vrijeme
Pon-pet: 8:00-15:00
Vikend: zatvoreno

SWOT analiza – slabosti

Po završetku analize snaga njihovih škola, učeničke grupe uključene u SWOT VET eTwinning projekt prešle su na definiranje slabosti njihovih organizacija – na slovo W akronima SWOT (eng. weakness). Trebali su detektirati probleme po pitanju školskih resursa, osoblja, opremljenosti, okruženja, odnosa s roditeljima, kurikuluma. Natuknice prezentirane na vizualima u nastavku prikazuju slabe interne faktore koje bi trebalo, iz perspektive učenika, popraviti i učiniti boljima za dugoročnu dobrobit škole.

Učenici su ovom prilikom za vizualizaciju mreže slabosti koristili iste alate za stvaranje digitalnih materijala kao i pri popisivanju snaga. Svaka škola je ostala pri svom prvotnom izboru što će do kraja projekta omogućiti učenicima da maksimalno usavrše njihovo korištenje. Također će cjelokupni proces učiniti znatno lakšim i bržim – barem u onom dijelu kada učenici s brainstormanja prijeđu na praktična rad i izradu mapa svojih zaključaka.

Neki su učenici uočene nedostatke grupirali unutar određenih tema (poput „Teachers“, „Physical“, „Parents“ ili „Students“), dok su drugi učenici sastavili jednostavne popise problematičnih faktora u funkcioniranju njihovih škola. Za razliku od već pobrojenih snaga njihovih škola, slabosti prepoznate od strane učenika poprilično variraju u svojoj razini i prirodi među svim uključenim školama.

Među njima nalaze se i iduće: nedostatak i opreme i programa koji su skladu s aktualnom, modernom tehnologijom i potrebama tržišta rada; nedostatak kantine ili visoka cijena školske prehrane; nedovoljno vremena za odmor između školskih satova; nedostatak iskustva među nastavnicima, osobito onim starijima koji se i dalje bore s korištenjem alata potrebnih za kvalitetno vođenje online nastave; lokacija škola koja je udaljena i loše prometno povezana i/ili smještena u lošoj četvrti i slično.

Lista bi se mogla poprilično nastaviti, a ako vas zanima koji faktori muče učenike partnerskih škola (pa i naše), pogledajte snimke zaslona koji prikazuju mreže-slabosti i zajedno s nama proanalizirajte što bismo mogli napraviti da našu djecu učinimo sretnijima u klupama koje život znače.

Datca Ozcan Yılmaz MTAL, Turska
Economy and Administration School Bjelovar, Hrvatska
Ereğli Uzun Mehmet Vocational and Technical Anatolian High School, Turska
FETHİYE ŞY ÖZGÜR ÖZEKİN MTAL, Turska
Hamitler Toki MTAL Bursa, Turska
Lazar Edeleanu Highschool, Rumunjska
Liceul Teoretic Emil Racovita, Baia Mare, Rumunjska
Privatna škola Futura, Hrvatska