Adresa
Divka Budaka 1d, Zagreb

Radno vrijeme
Pon-pet: 8:00-15:00
Vikend: zatvoreno

Razmjena učenika u Lido di Camaioreu iz oka našeg učenika

Dok se pripremamo za posljednje putovanje ove školske godine, kroz izvještaj našeg učenika smo se prisjetili kako nam je bilo u Lido di Camaioreu (Italija) krajem ožujka u sklopu Erasmus+ projekta “Mentoring Programme”.

“U sklopu Erasmus+ projekta „Mentoring programme“, od 25. do 29. ožujka 2019. išli smo u Lido di Camaiore, grad koji se nalazi u centralno-zapadnome dijelu Italije u sklopu regije Toskane, pokrajini Lucca. Za ovaj projekt je bilo izabrano dvoje nastavnika i devetoro učenika naše škole.

Tijekom našeg puta u Italiju, većinu vremena smo proveli u Institutu višeg obrazovanja Chini-Michelangelo koja je istovremeno bio i naš domaćin. Tamo smo svaki dan imali, osim srijede, neku radionicu. Neke od radionica kojima smo prisustvovali su bile:

  • Brainstorming
  • Role as a mentee
  • Interview of local youth i još mnoge druge

 

[mp_row]

[mp_span col=”8″]

[mp_text]

U sklopu radionica je također bilo par zanimljivih stvari kao na primjer:

  • susret s lokalnom vlasti
  • obilazak Instituta
  • odlazak na plažu

Prilikom dolaska dočekalo nas je nekoliko učenika i profesora toga Instituta koji su nas uputili prema dvorani u kojoj smo proveli većinu našega vremena. U ovom projektu su sudjelovale četiri škole i to iz Švedske, Bugarske, Italije i Hrvatske. Svi smo se upoznali na odličnom dočeku koji je priredio Institut.

Nakon dočeka išli smo na kratak izlet u Pietrasantu, gdje smo obilazili crkve i  posjetili Muzej skulptura i slušali predavanje o metodama izrade skulptura te gledali izrađene kopije od originalnih djela, što je jako kompliciran, no lijepo proces.

[/mp_text]

[/mp_span]

[mp_span col=”4″]

[mp_image id=”7552″ size=”medium” custom_size=”400*520″ link_type=”custom_url” link=”#” target=”false” align=”center”]

[/mp_span]

[/mp_row]

[mp_row]

[mp_span col=”12″]

[mp_text]

Prije početka radionica svi su učenici, iz sve četiri škole, bili pomiješani u sedam grupa. Svaka je grupa imala barem jednog učenika iz svake države koja je bila prisutna. Svaka je grupa dobila zadatke u kojima je bilo potrebno komunicirati i surađivati, što u isto vrijeme pokazuje koliko znaš i što bi trebao poboljšati. Radionice su međusobno bile vrlo slične, no svaka je imala svoju svrhu.

[/mp_text]

[/mp_span]

[/mp_row]

[mp_row]

[mp_span col=”8″]

[mp_text]

Srijeda je bila jedan od dana kad nismo imali radionice i bili smo slobodni. Iskoristili smo dan za izlete. Ujutro smo išli na bus koji nas je odvezao do Pise, gdje se nalazi jedna od najpoznatijih znamenitosti u talijanskoj povijesti. Nakon što smo vidjeli Kosi toranj i posjetili Metropolitansku katedralu Uznesenja Marijina, otišli smo u posjet Sveučilištu.

Poslije završenog predavanja na Sveučilištu, vratili smo se do busa koji nas je odvezao do farme na brdima Montecarla u Lucci gdje se proizvodi vino i maslinovo ulje. Tamo smo i ručali. Nakon što smo završili s ručkom, imali smo predavanje o povijesti same farme i njihovog posla te se busom uputili u sam grad Lucca, koji smo razgledali.

[/mp_text]

[/mp_span]

[mp_span col=”4″]

[mp_image id=”7543″ size=”thumbnail” link_type=”custom_url” link=”#” target=”false” align=”center” margin=”20,none,none,none”]

[/mp_span]

[/mp_row]

[mp_row]

[mp_span col=”12″]

U četvrtak smo intervjuirali učenike Instituta o tome što oni žele sa svojom budućnosti i o tome što oni misle o mentoring programu. Snimali smo 10 videa s učenicima raznih mišljenja i raznih vještina. Bilo je vrlo zanimljivo čuti što žele biti kada odrastu i počnu tražiti posao koji bi željeli raditi. Na kraju dana smo prezentirali videe koji su snimljeni toga dana. Taj dio programa mi je bio najinteresantniji.

U petak smo se pješke zaputili prema gradu La Cittadella, gdje smo posjetili Muzej karnevala i vidjeli, uz same maske, i različite skulpture koje koriste tijekom karnevala. Nakon posjeta muzeju vratili smo se također pješke u Lido di Camaiore gdje smo nakon ručka bili zaduženi za ispunjavanje testa evaluacije razmjene.

Naposljetku su nam podijeljeni certifikati o sudjelovanju u programu „Enhancing the possibilities of the future with a Mentoring programme“, pozdravili smo se sa svim prisutnim učenicima koju su sudjelovali u samom programu te s voditeljima programa i uputili se natrag u hotel.

U subotu smo se brzinski spremili te jurili na aerodrom kako ne bi propustili let. Prilikom povratka imali smo manjih problema oko aviona te smo kući stigli s kašnjenjem – umorni, ali ipak sretni.”

T.K., 1.t

[/mp_span]

[/mp_row]

[mp_row]

[mp_span col=”12″]

[mp_image_slider ids=”7553,7545,7544,7539,7542,7541,7540,7549,7548,7547,7546,7551″ size=”full” animation=”fade” smooth_height=”false” slideshow=”true” slideshow_speed=”7″ animation_speed=”600″ control_nav=”true”]

[/mp_span]

[/mp_row]