Adresa
Divka Budaka 1d, Zagreb

Radno vrijeme
Pon-pet: 8:00-15:00
Vikend: zatvoreno

O komunikacijskom menadžmentu na Veleučilištu Edward Bernays

Posjeti drugim obrazovnim institucijama korisni su iz dva razloga. Prvi je kako bismo saznali više o drugim opcijama za obrazovanje, bilo da je u pitanju fakultet ili dodatno usavršavanje, a drugi je prosta činjenica da svaki put naučimo nešto novo. Tako je bilo i u utorak, 2. svibnja, kada su naši trećaši i četvrtaši ekonomisti posjetili Veleučilište Edward Bernays. Osim što su otkrili koje studije mogu upisati na Bernaysu, puno toga novog smo naučili o medijima i društvenim mrežama, temama koje su našim učenicima iznimno zanimljive.

Posjet Veleučilištu Edward Bernays organizirala je profesorica Ivana Pašalić s ciljem da učenici 3.A i 4.A razreda upoznaju programe koje Bernays nudi. Naravno, nadali smo se i dubljem zaronu u neku zanimljivu stručnu temu, a to smo na našu radost i dobili. Glavna osoba zadužena za ugošćivanje naših učenika bila je Katarina Leko, voditeljica Bernays Consultinga, centra u sklopu veleučilišta koje radi s vanjskim klijentima na području savjetovanja po pitanju komunikacija i turizma. Gospođa Leko dočekala nas je tog 2. svibnja puna informacija i želje da s nama podijeli bitna osnovna znanja o modernim komunikacijama.

Tijekom razgledavanja prostorija veleučilišta, doznali smo više o obrazovnim programima koje nudi Bernays. I na preddiplomskoj i na diplomskoj razini nudi studije na temu komunikacijskog menadžmenta, poslovnog upravljanja i turizma zbog čega studenti koji završe prve tri godine na Bernaysu vrlo lako mogu odlučiti gdje pohađati dodatne dvije godine do magistarske diplome.

No, posjet nije bio samo suhoparno promotivan, već i edukativan. Gospođa Leko pripremila je sjajno predavanje koje su naši ekonomisti vrlo pozorno ispratili. Za temu je uzela moderno medijsko i komunikacijsko okruženje. Pri tom smo jako puno naučili o tome kako funkcionira novinarski posao danas, kako rade medijske kuće i koji su njihovi najveći izazovi u dobu potražnje za brzim i uvijek svježim informacijama

Najzanimljiviji dio bio je o društvenim mrežama. Naše učenike, odrasle na digitalnim platformama, jako je zanimao fenomen TikToka koji raste ekstremnom brzinom i u nekim svojim mogućnostima čak preuzima funkcije koje je dosad uglavnom držao Google. Primjerice, jeste li znali da mlađe generacije puno češće pretražuju TikTok u potrazi za savjetima, recenzijama i informacijama nego starije generacije? E, sada znate.

Na samom kraju našeg gostovanja u Bernaysu, netko se u zadnji čas sjetio i okinuli smo grupnu fotografiju s našim domaćinima. Srdačno smo im se zahvalili tada – kao što se iskreno zahvaljujemo sada – i uputili se svojim kućama. Nama je ostala fotografija kao uspomena, nove informacije kao hrana za mozak, a njima pokoji od naših učenika ekonomista koji će zasigurno izabrati Veleučilište Edward Bernays kao pametan idući korak u daljnjem razvoju svog obrazovanja i karijere.