Adresa
Divka Budaka 1d, Zagreb

Radno vrijeme
Pon-pet: 8:00-15:00
Vikend: zatvoreno

Naši klinci na VERN-u posjetili konferenciju „Neki novi klinci“

Kada mladi nešto pripreme za mlade, šteta je takvo nešto propustiti. Zato su naši maturanti ekonomskog smjera, kao i tehničari zainteresirani za ekonomiju i menadžment, na VERN-u u petak, 2. prosinca posjetili konferenciju „Neki novi klinci“. Bilo je to osmo izdanje ove studentske PR konferencije Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), a organizirala ju je upravo studentska sekcija HUOJ-a. U sklopu nje, učenici su poslušali nekoliko panel rasprava i predavanja na teme jednako atraktivne budućim PR-ovcima, kao i iskusnim stručnjacima iz industrije.

„Neki novci klinci“ je PR konferencija koju organiziraju studenti uključeni u Hrvatsku udrugu za odnose s javnošću, a domaćin njenog 8. izdanja održanog 2. prosinca 2022. bilo je Sveučilište VERN. Glavne teme konferencije, kako ističu iz studentske sekcije HUOJ-a, bili su noviteti u PR industriji i medijima te aktualni trendovi u zapošljavanju novih generacija komunikacijskih stručnjaka. U sklopu održanih predavanja, naši su učenici – naravno, ne pretjerano upoznati s industrijom odnosa s javnošću – o nekim sebi bliskim i svakodnevnim stvarima mogli čuti više iz jedne sasvim nove perspektive. Tako su prisustvovali idućim izlaganjima i panelima:

  • predavanju „TikTok“ gdje su mogli saznati više o tome kako TikTok utječe na način konzumiranja medijskog sadržaja te kako se komunikacijski stručnjaci trebaju prilagoditi tim promjenama te novim društvenim mrežama;
  • predavanju „Gdje smo za 5 godina“ koja je mogla biti posebno zanimljiva našim tehničarima – dok inače iz informatičke perspektive pristupaju fenomenu umjetne inteligencije, ovaj put su doznali više o tome kako ona utječe na komunikacijsku i kreativnu industriju;
  • panel raspravi „Politika je boooring“, koju je moderirala političarka i profesorica Mirela Holy, prilikom koje su učenici bacili oko s druge strane politike i vidjeti što stručnjaci misle zašto se politika doživljava dosadnom te kako je raditi u političkoj komunikaciji;
  • predavanju „Za one koji žele više od faksa“ koje je našim učenicima možda bilo na praktičnoj razini najkorisnije i najzanimljivije jer se pozabavilo znanjima i vještinama koje se danas traže i cijene na tržištu rada;
  • te za kraj panelu „Old’s school“ koji se bavio time kako ostati relevantan i biti zanimljiv publici, naročito onoj mlađoj.
Izvor: vern.hr

Uvjereni smo da su naši učenici sigurno imali neka svoja mišljenja i svježe perspektive o obrađenim temama. Naime, mlada publika, uzrastom bliska godinama naših učenika, komunikacijskim je stručnjacima još uvijek djelomično misteriozna i zanimljiva za osvajanje njihove pažnje.

Također, sudjelovali su i u interaktivnoj psihološkoj radionici na temu prepoznavanja i izbjegavanja burn outa – stanja „pregorijevanja“ koje je u zadnje vrijeme popularna tema u kontekstu izgradnje zdravog radnog okruženja. No, burn out nije stran ni mladima i studentima s obzirom na brojne obveze koje njihove akademske godine nose, a koje se poklapaju s istovremenim strahom po pitanju mogućnosti daljnjeg zaposlenja.

Tu je bila i dodjela nagrada „Mlada nada“ za najbolje studentske projekte i radove prilikom koje su naši učenici mogli čuti što je ono što izvrstan rad i projekt izdvaja iz mase prosječnih.

Sudjelovanje u ovoj konferenciji našim je učenicima rasvijetlilo neke nepoznanice iz kreativne i medijske industrije. No, što je još bitnije, malo su pobliže upoznali zadatke i izazove s kojima se susreću komunikacijski stručnjaci zbog čega je nekima ovo zanimanje nesumnjivo postalo još atraktivnije.

Izvor: vern.hr