Adresa
Divka Budaka 1d, Zagreb
Radno vrijeme
Pon-pet: 8:00-15:00
Vikend: zatvoreno
Kada mladi nešto pripreme za mlade, šteta je takvo nešto propustiti. Zato su naši maturanti ekonomskog smjera, kao i tehničari zainteresirani za ekonomiju i menadžment, na VERN-u u petak, 2. prosinca posjetili konferenciju „Neki novi klinci“. Bilo je to osmo izdanje ove studentske PR konferencije Hrvatske udruge za odnose s javnošću (HUOJ), a organizirala ju je upravo studentska sekcija HUOJ-a. U sklopu nje, učenici su poslušali nekoliko panel rasprava i predavanja na teme jednako atraktivne budućim PR-ovcima, kao i iskusnim stručnjacima iz industrije.
„Neki novci klinci“ je PR konferencija koju organiziraju studenti uključeni u Hrvatsku udrugu za odnose s javnošću, a domaćin njenog 8. izdanja održanog 2. prosinca 2022. bilo je Sveučilište VERN. Glavne teme konferencije, kako ističu iz studentske sekcije HUOJ-a, bili su noviteti u PR industriji i medijima te aktualni trendovi u zapošljavanju novih generacija komunikacijskih stručnjaka. U sklopu održanih predavanja, naši su učenici – naravno, ne pretjerano upoznati s industrijom odnosa s javnošću – o nekim sebi bliskim i svakodnevnim stvarima mogli čuti više iz jedne sasvim nove perspektive. Tako su prisustvovali idućim izlaganjima i panelima:
Uvjereni smo da su naši učenici sigurno imali neka svoja mišljenja i svježe perspektive o obrađenim temama. Naime, mlada publika, uzrastom bliska godinama naših učenika, komunikacijskim je stručnjacima još uvijek djelomično misteriozna i zanimljiva za osvajanje njihove pažnje.
Također, sudjelovali su i u interaktivnoj psihološkoj radionici na temu prepoznavanja i izbjegavanja burn outa – stanja „pregorijevanja“ koje je u zadnje vrijeme popularna tema u kontekstu izgradnje zdravog radnog okruženja. No, burn out nije stran ni mladima i studentima s obzirom na brojne obveze koje njihove akademske godine nose, a koje se poklapaju s istovremenim strahom po pitanju mogućnosti daljnjeg zaposlenja.
Tu je bila i dodjela nagrada „Mlada nada“ za najbolje studentske projekte i radove prilikom koje su naši učenici mogli čuti što je ono što izvrstan rad i projekt izdvaja iz mase prosječnih.
Sudjelovanje u ovoj konferenciji našim je učenicima rasvijetlilo neke nepoznanice iz kreativne i medijske industrije. No, što je još bitnije, malo su pobliže upoznali zadatke i izazove s kojima se susreću komunikacijski stručnjaci zbog čega je nekima ovo zanimanje nesumnjivo postalo još atraktivnije.