Adresa
Divka Budaka 1d, Zagreb
Radno vrijeme
Pon-pet: 8:00-15:00
Vikend: zatvoreno
Dok se čini kao da je svijet stao, naša nastava odvija se glatko i svakodnevno. Ponosni smo na naše nastavnike i pripremljenost naše škole za efikasno odrađivanje nastave na daljinu što nam je omogućilo nastavak školskog rada bez odgode. Pa, kako nam je to uspjelo?
Od 2010. godine imamo razvijenu platformu „Moj online razred“ na kojoj je i prije uvođenja nastave na daljinu bilo omogućeno dijeljenje nastavnih materijala s učenicima. Postojanje ove platforme omogućilo nam je da naši nastavnici nisu trebali dolaziti na posao od ponedjeljka 16. ožujka, već su odmah bili osposobljeni i pripremljeni za provođenje nastave na daljinu od kuće. Možemo reći da je prelazak na „virtualno“ vođenje nastave kod nas prošao bez komplikacija. Upoznatost s načinom funkcioniranja „Moj online razreda“ olakšao je i učenicima u ovoj kriznoj situaciji. Tako su oni već u petak dobili usmenu uputu o tome na koji način će od ponedjeljka funkcionirati nastava na daljinu putem „online razreda“ te su imali priliku za postavljenjem svih dodatnih pitanja.
Kako to funkcionira kod nas?
Nastavnici i stručna služba učenicima su za sva pitanja dostupni i putem drugih komunikacijskih kanala (e – maila, mobitela i slično). Razvili smo i sustav praćenja rada svih učenika kako bismo mogli evidentirati i na vrijeme reagirati na eventualno neobavljanje radnih zadataka od strane učenika, ali i nagraditi one koji rade redovito.
U cilju nam je da nastava na daljinu prođe što bezbolnije za učenike i vjerujemo kako će redovitim praćenjem zadataka na „Moj online razredu“ to biti ostvareno. Svaki dan pratimo što bi učenicima olakšalo i spremni smo na dodatna unapređenja kvalitete nastave na daljinu dok god ne prođe ovo krizno zdravstveno stanje.