Adresa
Divka Budaka 1d, Zagreb

Radno vrijeme
Pon-pet: 8:00-15:00
Vikend: zatvoreno

Kako smo spojili posjet Zoološkom vrtu s ekonomskim predmetima?

Naši profesori su poznati po multifunkcionalnim aktivnostima, pa ni naš posjet Zoološkom vrtu u ponedjeljak, 11. travnja, nije bio obična šetnja. U pitanju je bio rezultat, ali i nagrada za dobro obavljene praktične zadatke u kombinaciji nekoliko ekonomskih predmeta. Njih su rješavali učenici drugog i trećeg razreda ekonomskog smjera, a sve to su odlično isplanirale profesorice Sabljo i Pašalić.

Budući da se pokazalo da naši učenici jako vole životinje i provoditi vrijeme na otvorenom, odlučili smo s njima obilježiti Zoo Lovers’ Day koji je ove godine bio 8. travnja. No, kako smo to mogli povezati s našim nastavnim planom i ishodima učenja? Naše profesorice ekonomistice našle su rješenje – učenici 2.A i 3.A razreda organizirat će službeni posjet svoje fiktivne tvrtke Zoološkom vrtu grada Zagreba.

Bila je to kombinacija vježbanja gradiva iz nekoliko različitih predmeta: Komunikacijsko-prezentacijskih vještina, Poslovne komunikacije i Računovodstva. Tijek zadatka bio je idući:

  1. Prije svega su kao „tvrtka“ morali sastaviti službeni upit Zoološkom vrtu o mogućnostima grupnog posjeta. Naravno, upit nisu izravno slali Zoološkom, no poslužio je kao primjer dijela komunikacije na koji su sami, u ulozi zagrebačkog ZOO-a, morali osmisliti odgovor.
  2. Zatim su sastavljali službene dokumente – ponudu od strane prodavača, u ovom slučaju Zoološkog, i narudžbenicu od strane kupca, odnosno svoje fiktivne tvrtke.
  3. Nakon odrađenog posjeta morali su pripremiti putne naloge prema, naravno, izmišljenom scenariju u kojem je njihova tvrtka puno više udaljena od Zoološkog nego što je naša Futura (a bilo tko tko nas je ikad posjetio, zna da smo, više-manje, susjedi).

Posjet naših drugaša i trećaša ekonomista dogodio se u ponedjeljak, 11. travnja, u pratnji profesorica Pašalić i Sabljo. Dakle, kao što smo već rekli – fiktivno je to bio rezultat primjerene i dobre poslovne komunikacije i suradnje, dok je u stvarnosti bio nagrada za uložen trud, prilika za malo druženja na otvorenom te istraživanje flore i faune koju zagrebački Zoološki vrt njeguje i čuva.

Nema se što drugo reći osim svaka čast našim profesoricama za ideju i kreativnost! Svako toliko nas oduševe njihove mini-suradnje i to koliko puno praktičnih stvari učenici mogu naučiti kroz indirektan, ali istovremeno vrlo ciljan rad.