Adresa
Divka Budaka 1d, Zagreb
Radno vrijeme
Pon-pet: 8:00-15:00
Vikend: zatvoreno
Jedan od zadataka učenika uključenih u projekte obično bude nakon ostvarenih aktivnosti drugima prenijeti kako je bilo sudjelovati. U nastavku slijedi osvrt jednog učenika koji je iznio pregled prve učeničke razmjene u sklopu SNIDeR projekta te prokomentirao neke od aktivnosti u koje je bio uključen.
“Škola Futura je bila izabrana za domaćina učeničke razmjene Erasmus+ projekta SNIDeR. Dana 15.10.2018. grupe iz Hrvatske, Portugala, Bugarske, Poljske i Rumunjske su se okupile ujutro u školi i tim je počela petodnevna razmjena učenika.
Počeli smo s predstavljanjem projekata. Nakon toga i razgledavanja škole počela je prva radionica o ICT alatima za stvaranje blogova i prezentacija, kao što su Wix, Glogster, Adobe Spark… Predavanje je držala ravnateljica Sofija Pinjušić Ćurić i bilo je jako zanimljivo i poučno. Zatim smo imali pauzu za ručak. Nakon ručka smo otišli na Trg bana Josipa Jelačića gdje nas je profesorica iz povijesti i geografije u pratnji pedagoginje vodila na razgledavanje Grada Zagreba. Vidjeli smo brojne znamenitosti grada – crkvu Sv. Marka, Grički top i Katedralu. Nakon razgledavanja grada imali smo slobodno vrijeme.
Drugi dan smo počeli podjelom na grupe po 3 učenika. Sve grupe su bile internacionalne kako bismo se bolje upoznali. Zatim smo imali predavanje o PLE portfolijima, što su to i koje su njihove prednost i mane te smo trebali napraviti dnevnik naše razmjene učenika. Imali smo Kahoot kviz o zemljama partnerima u kojem hrvatska ekipa, nažalost, nije bila prva. Za upoznavanje grada dobili smo zadatak da u 2 sata grupno nađemo neke znamenitosti, ali nakon pola sata, neke su grupe shvatile da karta koju su dobili nije bila točna i da će trebati koristiti Google mape. Nakon gotovo uspješnog nalaženja svih znamenitosti smo imali slobodno vrijeme.
Trećeg dana smo imali poučnu radionicu o sigurnosti na internetu, gdje smo naučili komu i koje podatke smijemo dijeliti i prepoznati potencijalne prijevare. Zatim smo radili na e-portfolijima. Nakon ručka smo išli na glavni trg i zaputili se prema escape roomu gdje smo bili smo podijeljeni u 4 grupe da bi svaka grupa odigrala svoju igru. Cilj je bio pobjeći iz sobe pronalazeći šifre i ključeve. Bilo je jako zabavno i trebali smo dobro uključili svoj mozak.
Četvrti dan smo imali radionicu o komuniciranju s vršnjacima i tu smo naučili kako imati kvalitetne međusobne odnose. Zatim smo imali radionicu o europskim tradicijama gdje smo predstavljali kako slavimo i obilježavamo praznike u svojoj državi. Nakon toga smo imali slobodno vrijeme, a navečer zajedničku večeru u restoranu Zlatni medo gdje smo uživali u našem posljednjem druženju.
Peti i zadnji dan SNIDeR projekta smo dovršavali svoje e-portfolije i zatim ih predstavljali ostalim grupama i nastavnicima. Nakon završnog govora ravnateljice Sofije smo se razišli – neki su posjetili Zoološki vrt, a neki su se vratili u svoje države. Ova projektna razmjena učenika bila je jako zanimljiva i poučna, pa bih se zato više uključivao u slične projekte.”
R. D., 1.t
[mp_row]
[mp_span col=”12″]
[mp_image_slider ids=”6720,6742,6744,6743,6722,6737,6738,6736,6725,6726,6727,6728,6729,6730,6739,6740,6731,6741,6734,6733,6732″ size=”full” animation=”fade” smooth_height=”false” slideshow=”true” slideshow_speed=”7″ animation_speed=”600″ control_nav=”true”]
[/mp_span]
[/mp_row]