Adresa
Divka Budaka 1d, Zagreb
Radno vrijeme
Pon-pet: 8:00-15:00
Vikend: zatvoreno
Kako bismo pratili reakcije učenika na sudjelovanje u SWOT VET eTwinning projektu, proveli smo istraživanja početkom, sredinom i pri kraju projekta. Učenici su upitnike ispunjavali u veljači, krajem ožujka, odnosno početkom travnja te završno istraživanje u drugoj polovici svibnja. Rezultati su prikazani u nastavku.
U nastavku se nalazi galerija koja prikazuje grafove s rezultatima ispunjenih upitnika. Njihovu interpretaciju je napisao profesor Uzun Mehmet iz turske partnerske škole.
Svih 36 uključenih učenika je ispunilo upitnik. Većina njih je stara 17 godina. Mnogima među njima ovo je prvi eTwinning projekt u kojem sudjeluju. Generalno imaju određeno predznanje o SWOT analizi. Imaju pozitivan stav spram projekta te vjeruju da će donijeti neke rezultate. Sretni su što pohađaju strukovnu školu. Žele dobiti informacije i o drugim strukovnim srednjim školama. Informirani su o vlastitim školskim odjeljenjima. Većina ih poznaje između jednog i pet Web 2.0 alata. Smatraju da su projekti korisni za upoznavanje novih prijatelja, rad u timovima, poboljšanje korištenja stranog jezika te ubrzanje osobnog razvoja.
Kao i u prethodnoj sekciji, rezultati istraživanja su prikazani u obliku grafova. Za one koji su više „ljudi od riječi“, kolega Hamitler Toki iz Turske je pretvorio brojeve u rečenice i paragrafe. Tekst se nalazi ispod priložene galerije.
Prema rezultatima istraživanja, koje je provedeno na svim sudionicima projekta, svaki učenik je ustvrdio da projekt shvaća ozbiljno te da je aktivan u timskom radu.
Tri četvrtine učenika smatra da ih je usrećivao rad na projektu čak i kada nisu pohađali školu radi epidemioloških mjera, dok ostatak smatra da je to bilo zahtjevno i nepotrebno. Dvije trećine tvrde da su ih njihovi nastavnici vodili kroz korištenje Web 2.0 alata, a ostali tvrde da su ih savladali sami. Svi učenici su se izjasnili da im je bilo lako komunicirati s nastavnicima njihovih grupa tijekom timskog rada. Većina njih je smatrala da njihova škola ima puno snažnih strana, dok je mali postotak držao da ih ima tek nekoliko.
Dvije trećine učenika smatra da njihova škola ima tek nekolicinu slabosti, dok trećina misli da ih ima poprilično. Gotovo svi su se izjasnili da je primjena SWOT analize na njihovu školu bila nužna kako bi uvidjeli stvarnu situaciju u kojoj ona je.
Tri četvrtine učenika tvrdi da su redovno posjećivali Twinspace, dok ostali kažu da su ga posjećivali tek povremeno i obavljali ono što je bilo nužno. Više od polovice ispitanika kaže da su ponekad pričali o projektu sa svojim obiteljima, dok skoro polovica tvrdi da su svojim roditeljima i obitelji tek ponekad spomenuli ideju projekta. Samo nekolicina je rekla da uopće nisu pričali o projektu sa svojim roditeljima.
Kako su se zadaci učenika približavali kraju, poslali smo im upitnik koji sumira njihovo iskustvo sudjelovanja u projektu. Ovo je možda najvažnije istraživanje provedeno tijekom projekta.
Vizualni prikaz rezultata podijelili smo u galeriji u nastavku, dok su njihovu interpretaciju napisale kolege iz Liceul Teoretic ”Emil Racoviță” iz Baia Mare u Rumunjskoj.
Učenici se tijekom projekta nisu susreli s nekim većim problemima u komunikaciji sa svojim nastavnicima za koje tvrde da su im davali pomoć i podršku. Smatraju da su postali puno svjesniji funkcioniranja svoje škole te projekt generalno smatraju korisnim. Svaki dio SWOT analize bio im je jednako zanimljiv. Nadalje, tvrde da su svoj rad pokazali svojim roditeljima i prijateljima. Planiraju nastaviti koristiti digitalne alate (s kojima su se upoznali tijekom projekta) i u budućim aktivnostima. Kažu da su uspjeli stvoriti nove prijatelje, a velik dio učenika je izrazio želju za sudjelovanjem u nekim budućim projektima te smatraju da su dobro usvojili eTwinning platformu i da razumiju kako radi.