Adresa
Divka Budaka 1d, Zagreb

Radno vrijeme
Pon-pet: 8:00-15:00
Vikend: zatvoreno

Tehničari za računalstvo

PROGRAM TEHNIČAR ZA RAČUNALSTVO

Posebnosti programa

Naš program tehničar za računalstvo obrazuje učenike za rad s hardverskim i softverskim dijelom računalne opreme. Učenici su po završetku srednje škole kompetentni za zapošljavanje, ali i za upis na fakultet. Budući da su u našem nastavnom programu gradivo hrvatskog i engleskog jezika te matematike usklađeni s gimnazijskim, učenici se već od prvog razreda pripremaju za državnu maturu. Zbog toga smo u satnicu uklopili dodatne sate učenja s predmetnim profesorima na kojima učenici mogu pisati domaće zadaće, pripremati se za nadolazeće testove i ispitivanja i slično. Kako bismo osigurali uspjeh na državnoj maturi, maturante posebno pripremamo i kroz redovnu nastavu, ali i kroz dodatne sate pripreme za državnu maturu koji su dostupni svim našim učenicima.

U prve dvije godine obrađuje se gradivo vezano uz računala općenito, njihovu građu, upotrebu različitih programa te opći predmeti struke. Tijekom treće i četvrte učenici se specijaliziraju za elektroniku računala i programiranje za suvremene platforme kao što su Unity, Django i Arduino. Programski jezici koje smo odabrali za svoje učenike su Python, C#, HTML, CSS, JavaScript, SQL i drugi.

Vještine za rad stječu se praktičnom nastavom u radionicama i specijaliziranim laboratorijima. Na kraju obrazovanja učenik:

  • zna održavati računalne sustave, projektirati konfiguracije računala ili računalne mreže
  • posjeduje znanje o responzivnom web dizajnu i dizajniranju baza podataka, web aplikacija te 2D i 3D računalnih igrica
  • osposobljen je za programiranje na različitim platformama i u različitim programskim jezicima

Zbog prirode posla koja zahtijeva dobar vid i preciznost u radu s rukama, za upis u program tehničar za računalstvo potrebna je liječnička svjedodžba medicine rada.

Dodatna edukacija za razvoj video igara

Potaknuti trendom brzog rasta industrije video igara, ali i izraženim afinitetima učenika, Futura u program tehničara za računalstvo uvodi dodatnu edukaciju za game development. Kroz pohađanje fakultativnih predmeta vezanih uz izradu različitih elemenata i vrsta igara, učenici stječu kompetencije kakve imaju suvremeni game developeri.

Predmeti koji će biti u ponudi svim učenicima zainteresiranima za programiranje i dizajniranje video igara su:

  • 3D modeliranje za računalne igre – 1. srednje
  • Programiranje 2D računalnih igara – 2. srednje
  • Programiranje 3D računalnih igara – 3. srednje

Na koji točno način realiziramo program edukacije za tehničara za razvoj video igara? Kojim se tehnologijama pri tom učenici koriste? Kliknite na gumb u nastavku i osim korisnih informacija pronađite video zbirke dosadašnjih radova učenika.

ZANIMLJIVI PREDMETI

Ovaj predmet proučava osnovne karakteristike i funkcije operacijskih sustava. Kroz teoriju i praksu bavimo se Windowsima 7, Linuxom, virtualnim PC-evima, udaljenim pristupom računalu i slično.

Kroz predmet “Algoritmi i programiranje” se usvajaju osnovna programerska znanja učeći programski jezik Python posebno pogodan početnicima. Obrađujemo jednostavne naredbe za upis i ispis podataka preko algoritama za pretraživanje i sortiranje sve do rada s poljima i funkcijama.

Digitalna logika se bavi analizom digitalnih sklopova koji čine suštinu računala. Kreće se s osnovama, odnosno brojevnim sustavnima i kodovima. Učenici se upoznaju s radom osnovnih logičkih sklopova i multivibratora te AD i DA pretvorbom. Na kraju predmeta učenici primjenjuju programski jezik VHDL na logičke sklopove.

Ovaj predmet je idealan za učenike željne znanja o programiranju web stranica – kako postaviti web stranicu na server, kako strukturirati web mjesto, kako dinamički pokrenuti web stranicu korištenjem JavaScripta i jQuerya, …

U ovom fakultativnom predmetu u 1. razredu učenici mogu naučiti kako izraditi realistične elemente video igara – poput likova, raznih predmeta, građevina i okruženja unutar video igre.

Predmet koji se fakultativno izvodi u 2. i 3. razredu. Prve godine se uči programiranje jednostavnijih, 2D igara, dok se tijekom druge svladava izrada složenijih i realističnijih 3D video igara.

RADOVI UČENIKA

UČENIČKI PROJEKTI

DOKUMENTI

SAZNAJTE VIŠE!Kontakt