Adresa
Divka Budaka 1d, Zagreb
Radno vrijeme
Pon-pet: 8:00-15:00
Vikend: zatvoreno
Naš program tehničar za računalstvo obrazuje učenike za rad s hardverskim i softverskim dijelom računalne opreme. Učenici su po završetku srednje škole kompetentni za zapošljavanje, ali i za upis na fakultet. Budući da su u našem nastavnom programu gradivo hrvatskog i engleskog jezika te matematike usklađeni s gimnazijskim, učenici se već od prvog razreda pripremaju za državnu maturu. Zbog toga smo u satnicu uklopili dodatne sate učenja s predmetnim profesorima na kojima učenici mogu pisati domaće zadaće, pripremati se za nadolazeće testove i ispitivanja i slično. Kako bismo osigurali uspjeh na državnoj maturi, maturante posebno pripremamo i kroz redovnu nastavu, ali i kroz dodatne sate pripreme za državnu maturu koji su dostupni svim našim učenicima.
U prve dvije godine obrađuje se gradivo vezano uz računala općenito, njihovu građu, upotrebu različitih programa te opći predmeti struke. Tijekom treće i četvrte učenici se specijaliziraju za elektroniku računala i programiranje za suvremene platforme kao što su Unity, Django i Arduino. Programski jezici koje smo odabrali za svoje učenike su Python, C#, HTML, CSS, JavaScript, SQL i drugi.
Vještine za rad stječu se praktičnom nastavom u radionicama i specijaliziranim laboratorijima. Na kraju obrazovanja učenik:
Zbog prirode posla koja zahtijeva dobar vid i preciznost u radu s rukama, za upis u program tehničar za računalstvo potrebna je liječnička svjedodžba medicine rada.
Potaknuti trendom brzog rasta industrije video igara, ali i izraženim afinitetima učenika, Futura u program tehničara za računalstvo uvodi dodatnu edukaciju za game development. Kroz pohađanje fakultativnih predmeta vezanih uz izradu različitih elemenata i vrsta igara, učenici stječu kompetencije kakve imaju suvremeni game developeri.
Predmeti koji će biti u ponudi svim učenicima zainteresiranima za programiranje i dizajniranje video igara su:
Na koji točno način realiziramo program edukacije za tehničara za razvoj video igara? Kojim se tehnologijama pri tom učenici koriste? Kliknite na gumb u nastavku i osim korisnih informacija pronađite video zbirke dosadašnjih radova učenika.
Ovaj predmet proučava osnovne karakteristike i funkcije operacijskih sustava. Kroz teoriju i praksu bavimo se Windowsima 7, Linuxom, virtualnim PC-evima, udaljenim pristupom računalu i slično.
Kroz predmet “Algoritmi i programiranje” se usvajaju osnovna programerska znanja učeći programski jezik Python posebno pogodan početnicima. Obrađujemo jednostavne naredbe za upis i ispis podataka preko algoritama za pretraživanje i sortiranje sve do rada s poljima i funkcijama.
Digitalna logika se bavi analizom digitalnih sklopova koji čine suštinu računala. Kreće se s osnovama, odnosno brojevnim sustavnima i kodovima. Učenici se upoznaju s radom osnovnih logičkih sklopova i multivibratora te AD i DA pretvorbom. Na kraju predmeta učenici primjenjuju programski jezik VHDL na logičke sklopove.
Ovaj predmet je idealan za učenike željne znanja o programiranju web stranica – kako postaviti web stranicu na server, kako strukturirati web mjesto, kako dinamički pokrenuti web stranicu korištenjem JavaScripta i jQuerya, …
U ovom fakultativnom predmetu u 1. razredu učenici mogu naučiti kako izraditi realistične elemente video igara – poput likova, raznih predmeta, građevina i okruženja unutar video igre.
Predmet koji se fakultativno izvodi u 2. i 3. razredu. Prve godine se uči programiranje jednostavnijih, 2D igara, dok se tijekom druge svladava izrada složenijih i realističnijih 3D video igara.
Kurikulum smjera Tehničar za računalstvo
program tehničar za računalstvo – 2023-2024Udžbenici za tekuću školsku godinu – BESPLATNI (financira ih Grad Zagreb)
Tehničari za računalstvo – Popis udžbenika za šk. god. 2021-2022Primjer rasporeda sati – dva su rasporeda A i B, dok je nastava uvijek u jutarnjem turnusu
raspored-za-ucenike-2023-2024-v5 A turnus